Mer från mig

måndag 7 mars 2011

Kort 22

Här visar jag ett födelsedagskort som jag gjort idag.
This is a birthdaycard I made today



Papper: Svart kartong. Övrigt papper har jag inget namn att ge.
Stämpel: Använde Kenny K's Devilish Donna men offrade vingarna på henne. Då jag inte ännu är så duktig på att färglägga hår använde jag en svart Faber-Castell artist pen att färglägga allt svart. övriga 2 färger är Distress Ink. Insidans högra stämpel är en Inkadinkado och heter Elegant Rose Frame, till vänster är en shablon som medföljde ett paket jag fått.
Text: Använde halva stämpeln på en som säger "Grattiskramar" men fabrikör vet jag inte
Utsmyckningar: Rosor från Reprint. Halvpärlor från Creative Club, Kakservett och Tag Manilla
Paper
: Black cardstock, don't now the name on the papers.
Stamp: Used Kenny K's Devilish Donna but sacrificed her wings. When I am not yet so good at coloring hair, I used a black Faber-Castell artist pen to color everything black. The rest of the 2 colors is Distress Ink. The inside-stamp on the right is a Inkadincado with the name Elegant Rose Frame, the left is a shablon that came with a package I received
Text: Used half stamp on one who says "Grattiskramar" don't know who made it.
Embellishments: Roses from Reprint. Halfpearls from Creative Club. "kakservett" and Tag Manilla









Denna skiss har jag utgått från
This sketch is my base



Med detta kort vill jag delta i följande utmaningar:
With this card I'd like to participate il following challenges:

Sweet Stamps - Skissen Nr 13
A Spoon Full of Sugar "Create a tag or use a tag" Nr 137
Digi Doodle "Black & white" Nr 17
Creative card crew "Goth" nr 32
Tuesday throwdown "Tag it" Nr 58
Wild Orchid "Anything goes" Nr 673
All sorts "For a teenager" Nr 58
One Stop Craft "Black and white and one other colour" Nr 60
Fun with shapes "Happy Birthday+cut/die" Nr 50
Stamp something "Digi" Nr 253

xoxo


Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog



Inga kommentarer: