Mer från mig

måndag 6 juni 2011

Svenska Flaggans Dag

Jag har bestämt att sluta skriva 2språkigt då google kan översätta åt dem som vill, även om den inte är bäst så fungerar det iaf. I've decided to stop writing two languages ​​when google can translate for those who want, even if it's not best, it works anyway. So last line in english now.

Idag firar vi Svenska Flaggans Dag. Kl 8 var vi ute, hela familjen, inklusive katterna och hissade flaggan och utbringade ett fyrfaldigt leve, sedan blev det frukost på altanen med bl.a jordgubbar, dock inte svenska utan Belgiska men de var goda de också.

Flaggan hissas:

 

 

 

Nästa inlägg blir äntligen med ett kort!!
Jag vet inte VARFÖR jag inte lägger upp dem, jag har åtminstonne gjort 4 st. Jo, jag jobbar så mycket, heltid och har familj, hus och trädgård som ska ses till och pga att jag gått i väggen (deprimerad) så blir det för mycket så jag vill inte göra nånting alls när jag väl är hemma istället. Jag letar BlogCandy's istället ;) och jisses vilken tid det tar! Man hittar så många vackra bloggar när man följer candysen och så börjar man kolla lite på den bloggen och vips så har det gått några timmar!
När jag lägger upp ett kort här vill jag samtidigt lägga in den på så många tävlingar som möjligt, dels för att tävla är kul, spänningen på om man vinner ger en skön förväntan och sedan blir man ju så glad över alla jättetrevliga människor som kommer in hit och lämnar så underbara fotavtryck i kommentarena, det är NI som sporrar mig att fortsätta visa korten för inte ens närmaste kretsen uppskattar det jag gör lika mycket som ni!

xoxo


Inga kommentarer: