Mer från mig

fredag 28 oktober 2011

Dream

Näe nu är jag sur på mig själv! Jag gör kort på kort och inte kommer de upp på bloggen!! Jag som startade bloggen för att visa dem och vad gör jag? jo jag tycker det tar för lång tid att blogga! Men det är inte bloggandet som tar tid utan att leta efter utmaningar som den passar i men hmm jag får lägga ner, jag vinner ändå inte och glömmer dessutom att kolla OM jag vann... Eller sluta delta i utmaningar ska jag inte men dra ner på dem.
Ett födelsedagskort till Sambons bästa vän. Han fick pengar till flygplansbiljett då han reser mycket för familjens skull.
Papper: Beige kartong, DP:
Stämpel: "Dream" av Mo Mannings. Färglagd med Distress ink.
Text: "Det är din dag idag!" kommer från GummiApan
Utsmyckningar: Garn, brun floss, satinrosett, berlock "wish", stansat med Spellbinders








Jag vill medverka i följande utmaningar med mitt kort:

Creations by Gill M "Transport" No. 4 ends november 11
The Corrosive "Flying things" No. 170 ends october 30
Party Time Tuesday "Anything goes" No. 147 ends november 1
The Papershelter "Anything goes" No. 104 ends november 1
Scrapbook Sisters "Anything goes" No. 88 ends november 8
Simon Says "Anything goes" No. 327 ends november 2
Digi Doodle "Anything goes" No. 131 ends november 2
Paper prettiest "Embellish" No. 92 ends november 2
Moving along with time "No girls allowed!" No. 86 ends november 2
Sew many cards "2 different BG paper" No. 48 ends november 3


xoxo

7 kommentarer:

Nannieflash sa...

Fabulous card love your image and colour choice. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

Canonbury creations sa...

Love the card and such a cute image. Thanks for joining us at CBGM and good luck with the challenge:)
Val x

lalkygirl sa...

what a fab card ,love the image and your ciolouring is gorgeous,thanks for joining us at digi doodle shops best and good luck
tracey x
i have candy on my blog if you would like to enter
http://lalkygirl-my-creative-place.blogspot.com/

Shell Shearer Swinscoe sa...

Great card, fab choice of image & the colours are perfect!

Thank you for sharing with us at MAWTT this week, good luck!
Hugs Shell xx

Anonym sa...

Brilliant card.Love the colours and the design.Thanks for joining us at DDSC.Hope to see you again next week :D
Lisa x

Star sa...

How adorable! What a cute little boy. Fabulous design and coloring! Thanks for playing with us at Digi Doodle Shop's Best!

xx Star

Lena B E sa...

Åh vilket underbart kort med ett jättefint motiv!! :)
Så kul att få se dina kort också. :)
Ha det så bra.
Kramar från Lena