Mer från mig

tisdag 29 november 2011

MiniTilda

Detta kortet är till den lilla flickan på kortet som fyllde 5 år. Hon har på sig min sambos stövlar och hatt som han använder vid jakt. Det blev en mini scrapbook ;)
Jag har valt att sudda flickans ansikte då jag inte bett föräldrarna om lov att visa henne på internet, vilket jag hade gjort, suddat alltså, även om föräldrarna godkänt fotot.
Papper: rosa CS, DP: "Sweet owl" från DoveCraft
Stämpel: en mini Tilda från Magnolia. Målad med Copics.
Text: "Grattis" från Scrapbooking på Svenska av YouDo
Utsmyckningar: flera lager av blommor, pom-pom band
 
 

Jag vill medverka i följande utmaningar med mitt kort:
Crafty Boot "Anything goes" Nr 44 slutar 11 december
NettieG's Digital Gems "Happy Birthday" Nr 1 slutar 13 december
Stamp and Create "Easle card" Nr 28 slutar 4 december
The Ribbon Reel "Anythinggoes, with a ribbon" Nr 56 slutar 12 december
Victorine Stamps "Ribbon" Nr 18 slutar 11 december
Sketchy Colors "Colors: White and pink" Nr 21 slutar 3 december

xoxo

6 kommentarer:

Donna sa...

What a great card! Love the picture and the Tilda is perfect too. Thanks for the information you sent! I appreciate it!

Pauline sa...

Another fab card, thanks for joining us at The Ribbon Reel this week!

Dee's Craft Room sa...

A lovely card for someone special.

Dionne
Crafty Boots DT

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort, til en flott jente..
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia

Kim sa...

Awww this is so adorable! Love it! Thanks for taking time to enter my Christmas Candy...Good Luck in the draw!

Hugs~ Kim

Ellis sa...

Hej!
Underbart kort du har gjort!
Tack för att du är med i NettieG's Digital Gems Challenge! =)
Kram Elenor