Mer från mig

onsdag 8 februari 2012

Hunter

På självaste julafton fyller min sambos pappa år. Han är jägare och har en Norsk gråhund, Moa så jag letade reda på 2 olika stämplar och satte ihop detta kortet. Tyvärr tänkte jag mig inte för då jag bigade mittenpappret, utskriftens papper var lite tunnare än jag tänkte på så jag lyckades förstöra pappret men tidsbrist gjorde att jag inte hade möjlighet att göra om den.... :(
Annars är jag nöjd med detta tunnelkort.
Papper: Brun CS, DP: Maja Design
Stämpel: Vintage Hunter från McMahon Design och en freebie hund
Text: från datorn (Bleeding Cowboy)
Utsmyckning: halvpärlor, organzaband, blomma i papp.

 

 








Jag vill delta i följande utmaningar med mitt kort:









xoxo

1 kommentar:

Grannymama sa...

Love, love this card. The style and design is awesome.