Mer från mig

fredag 4 mars 2011

Kort 20

Jag har en ledig dag och har äntligen gjort iordning den andra dotterns födelsedagskort (tvillingar som blev 18), det är på tiden, är ju över en månad sedan hon fyllde och hon kommer till mig igen på söndag för 2 härliga veckor ;)
I have a day off and am finally done preparing the second daughter's birthday card (twins, turned 18) it's about time, is infact over a month ago she had her birthday but now she comes to me again on Sunday for two glorious weeks.


Stämpel: Den ursöta stämpeln är en Kenny K som heter Kitty Katastrophe
Jag har färglat med Distress Ink
Insidans högra stämpel är en Inkadinkado och heter Elegant Rose Frame
 Swirlen på insidan är en Gel-a-tin och heter Spiral sympathy, Stämplade med Memories Dye Ink Chestnut
Text: Texten som är utstansad är en gåva så jag vet inte ens vad typesnittet heter.
Utsmyckningar: pappersblommor, satinrosor, blad och knappar är NN
Rhinstones rosa och silver kommer från ReprintKakservetten har jag just fått hem i storpack från NOrena produkter, så även kedjan
smycket är från mina gömmor
Paper
: light pink cardstock. Other paper from Creative Club
Stamp:The georgeous stamp is a Kenny K named Kitty Katastrophe
colored with Distress Ink.
The inside-stamp on the right is a Inkadincado with the name Elegant Rose FrameThe Swirl is a Gel-a-tin named Spiral Sympathy, inked up with Memories Dye Ink Chestnut 

Text: The die-cuts is a gift so I don't know the name of the alphabet.
Embellishments:paperflowers, satinflowers, leaves and buttons are NNThe doile just delivered in bigpack from NOrena Produkts were I also bought the chain
the charm is from my stash

 


Grattis igen Amanda ;)
Happy Birthday again Amanda ;)

Denna skiss har jag utgått från
This sketch is my base
Med kortet vill jag samtidigt delta i följande utmaningar:
With the card I also will participate in the following challenges:

Stamp with fun - Skissen Nr 34
ABC-Challenge "P is for Pink" Nr 81
Anything goes "Distressing" Nr 143
Pollycraft "3 cirklar" Nr 52
I did it Creation "Punches eller dies" nr 165


xoxo



Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog

Inga kommentarer: