Mer från mig

måndag 7 mars 2011

Kort 21

Nu har helgen gått och jag har gjort ett kort som skulle varit klart i torsdags hade jag tänkt men det blir inte alltid som man tänkt sig så jag ska i skrivande stund sätta mig och leta vilka utmaningar mitt kort platsar i för det blev så gulligt att det tål att visas upp :)
Now, the weekend passed and I have made ​​a card that would have been finished last Thursday, I had planned but it is not always as expected so I will at this moment sit down and look what challenges my card fits in because it is so cute that it must be presented.



Papper: Ljus blå kartong. Alla tre papprena kommer från serien Linen Closet från DCWV
Stämpel: Tilda från Magnolia. Innuti är en stämpel som kommer från en samling clearstamps från Artemio.
Jag har färglagt med Distress Ink. och stämplat med svart Memories Dye Ink
Text: Stämpeln kommer från Kort & Godt, ink: Memories Dye Ink Chestnut
Utsmyckningar: Blandat köpta pappersblommor och utstansade från papper, glitterlim från Creative Club på blommorna, halvpärlor från samma ställe. Fjäril och organza från mina gömmor
Paper: Light blue cardstock. All three papers from collection Linen Closet from DCWV
Stamp: Tilda from Magnolia. Inside there is a clearstap fom Artemio. Painted with Distress Ink and inked up with black Memories Dye Ink.
Text: The stamp comes from Kort & Godt ink: Memories Dye Ink Chestnut
Embellishments: Flowers made by both bought paperflowers and die-cuts. From Creative Club  I got glitterglue and halfpearls. Butterfly and organza-ribbon from my stash






Denna skiss har jag utgått från
This sketch is my base


Följande utmaningar vill jag att mitt kort ska få delta i:
The challenges I want my card to participate in:

StampARTic - Skissen Nr 20
Just Magnolia/hÄnglar stÄnglar "Anything goes, with glitter" Nr 117
Pixie Dust "Seeing Polka-Dots" Nr 61
Simon Says "No cook recipe" Nr 186

xoxo
  
Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blog

Read comments about my card at my old blog



Inga kommentarer: