Mer från mig

onsdag 16 mars 2011

Kort 24

Oj vad segt det var att få kortet färdigt, kommit så mycket annat emellan som krävt min tankekraft så kortet blev liggandes utan blommor och text ett par dagar men nu i dag har jag gjort det färdigt iaf.
Oh how
tough it was to get the card ready, got so much else in between who demanded my power of thought so the card was lying without flowers and text a few days now but today I've finished it anyway
.

Nu ska jag bara cirkulera runt i sajberspejs och se om jag får delta i nån utmaning med detsamma. :)
Now I'll just circulate around the cyberspace and see if I can participate in some challenges with the card.




Papper: Vit kartong övriga papper från Creative Club
Stämpel: "Pillow Talk" från Sugar Nellie
Text: Textstämpel kommer från Stämpelkällan
Utsmyckningar: Rosor från Reprint, Knoppar från Kort og Godt, Blad från YouDo
Paper
: White cardstock, other paper from Creative Club
Stamp: "Pillow Talk" from Sugar Nellie
Text: Textstamp comes from Stämpelkällan
Embellishments:Roses from Reprint, small flowers from Kort og Godt, leaves from YouDo


 




Jag vill delta i följande utmaningar med mitt kort:
I would like to participate in the following challenges with my card:

Blog-a-Doodle "at least 2 things starting with G" (Green, Girl must do?) Nr 11
Colour Create "Green, Brown, Cream and Black with leaves" (well you can see them all, the brown is on the edges) Nr 68
Meljens Design Team "Green" Nr 117
Southern Girls "Use flowers" Nr 185
StampInsanity "Anything goes in green" Nr 48
Sew many Challenges "St. Patrick's Day" Nr 44
AllSorts "St. Patrick's Day" Nr 139
Easy Craft Projects "Green" Nr 207
Fab 'n' Funky "All in Green" Nr 4
Stamp Somethings "Cream and Green" Nr 79
Creative Card "Show some green" Nr 41
Creatalicious "Two tone/colours" Nr 29
Papertake Weekly " Three of something" (papers) Nr 133
StampFairy "Green" Nr 23
Sentimental Sundays "Go Green" Nr 82
Card Makin Mamas "Somthing green" Nr 205
Creativ Craft "Lace" Nr 36
Delicious Doodles "Green" Nr 116
Pollycraft Monday "Teens" Nr 26
Lollipop Craft "Lace" Nr 18
Tuesday Trowdown "Lace" Nr 34
Creative stampfriends "Lace" Nr 93
Critter Sketch "Green" Nr 13

xoxo


Läs kommentarer om mitt kort på min gamla blogg
Read comments about my card at my old blog
http://mullesnuttan.blogg.se/2011/march/kort-24.html

Inga kommentarer: