Mer från mig

torsdag 15 december 2011

Adventsfrukost

Den 3:e advent var enda söndagen innan advent som jag lyckades samla hela familjen till stor frukost, jag jobbar nästa söndagsmorgon så detta var verkligen sista chansen.
Samlade kring bordet är om vi går medurs; Pontus (vän till ungdomarna) Jakob, Alexandra, jag, Angelina, Amanda och Rodney, min sambo Fredrik är den som fotograferar och därmed slapp vara med på bild i nyvaket tillstånd som vi andra ;)


Det bästa mor har sätter hon på bordet, brukar man säga och sätta barnet på bordet men istället står min adventsstake där, tillsammans med risgrynsgröt, bröd, flera pålägg, mjölk och te och vårt härligt gröna glasporslin som jag från början tyckte var hemskt men som jag vant mig vid. Sambon fick en del i arv och han jobbar med att komplettera detta via Tradera (e-bay) hela tiden.

Nästa inlägg kommer flera bilder på Adventsstaken.

xoxo

Inga kommentarer: