Mer från mig

onsdag 21 december 2011

Mystomte

Julen närmar sig med stormsteg och jag har semester från jobbet för att fixa men istället är jag mest sängliggande med värkande kropp, är så innerligt trött!! Tur att jag är ledig till 30 december så kanske jag är pigg (??) igen *önsketänkande*
Ikväll ska jag och sambon se Sverigepremiären av "The girl with the dragon tatoo". Jag vet inte riktigt vad jag har för förväntningar av denna, att de visar mer av det som hoppades över i svenska versionen kanske, mer av tillbakablickarna och mer om slutet av boken.


Jag har bara 2 julkort kvar som jag inte visat ännu och dem ska jag väl hinna visa INNAN jul :) Här kommer det ena:
Papper: Vit, Röd och Grön CS.
Stämpel: Freebie "StorTomte" av duktiga och generösa Carina. Färglagd med Copics
Text: "God Jul" från GummiApan. "God Jul med rosett, mindre" av San's Design för Stämpelkällan
Utsmyckningar: Satinband, berlock "snöflinga", halvpärlor i rött och silver. Tattered Angels-Glimmer Mist "Dazzling Diamonds"
 




Jag vill dela i följande utmaningar med mitt kort:

The Outlawz "CAS" Slutar 25 december
Everybody-Art "Anything goes" Nr 200 slutar 3 januari
Paper and Such "Last minute Christmas card CAS" Nr 45 slutar 31 december
Party Time Tuesday "Use ribbon" Nr 82 slutar 26 december
Blog-a-doodle "Christmas" Nr 26 slutar 3 januari
Try it on Tuesday "Anything goes" Nr 130 slutar 27 december
Truly Madly Crafty "Christmas images and colors" Nr 94 slutar 31 december
Whoopsi Daisy "Sparkle and shine" Nr 74 slutar 2 januari



xoxo


4 kommentarer:

Cheri sa...

I came over from Outlawz to visit your blog....it's fabulous and your work is fabulous too. Hugs!

Unknown sa...

I love your card. Your image is so cute and all your embellishments really set it off. Thank you for joining us at Stamp n doodle's Christmas Challenge. Happy New Year.

Angela Weimer sa...

A wonderful card. Love the image. Thanks for joining in Try it on Tuesday Anything Goes. Have a wonderful holiday season. Angela

Julie sa...

Another great card! Again, thanks for playing along with us at Paper and Such!