Mer från mig

torsdag 22 december 2011

Delores Dammage

Jag var ju på bio igår, filmen var varken bra eller dålig. Det jag saknade i förra filmen var bättre gjorda i denna men istället hade de ändrat i vissa andra scener som gjorde filmen sämre. Jag vet inte vad jag ska tycka om helheten, den får godkännt men inte mer.


Min storebror fyllde år nu i december och då fick han detta kortet av mig, jag hade gjort en ficka där jag stoppat ner 6 skraplotter.


Papper: Blå CS. DP Maja Design Carpe Diem
Stämpel: "Delores Dammage" från Kenny K. Färglagd med Copics
Text: "Lycka till" från Stämpelkällan. "Grattis" från GummiApan. Dikten "En Bror" av Siv Andersson
Utsmyckningar: organza, rosor, Tattered Angels-Glimmer Mist "Dazzling Diamonds", Stickles™ Glitter Glue 
 


 










 



Jag vill delta i följande utmaningar med mitt kort:


Kenny K's Krafty Girlz "Anything goes" Nr 33 slutar 8 januari
Everybody-Art "Anything goes" Nr 201 slutar 3 januari
Party Time Tuesday "Use ribbon" Nr 83 slutar 26 december
Try it on Tuesday "Anything goes" Nr 131 slutar 27 december
Bunny Zoe's Crafts "Fancy folds/Shaped cards" Nr 88 slutar 8 januari
Whoopsi Daisy "Sparkle and shine" Nr 75 slutar 2 januari








xoxo

5 kommentarer:

Patty Sue 2 sa...

Your work is stunning. I love your coloring!Thanks for joingin us at KKKG's challenge! Good luck and Merry Christmas!

Dorcas sa...

HI Maria!
This is the first time I have seen a pop up tag, what a great idea!! I'm glad you could join us at Bunny Zoe's.
Hugs,
Dorcas
ps) There's still a day or two to join in my blog candy if you haven't already done so. You can find it at the top of my sidebar.Hope you can visit!

arjette sa...

Woowwwww this is awesome!!!!! Thanks for joining us at KennyK's challenge!!!

gr. arjette.

Maria Therese sa...

So cool ♥ Thank you for entering our challenge at Bunny Zoe crafts!!And a happy New Year♥

tiggertastic sa...

Evening

On behalf of all the 2011 Design Team I wanted to say a big thank you for playing along at Kenny K with our last theme anything goes.

It has been a pleasure to stop by and see your creative make today and I hope that you will join us again at Kenny K for our NEW challenge and be in with the chance of winning some fantastic prizes

Take Care and Happy Crafting

Hugs Sarah-Louise My Blog
Designing for:
Crafty Purple Frog , Craft Us Crazy ,Bearly Mine Designs and DT Coordinator Kenny K